loading...
دانلود فیلم-بازی-انیمیشن-نرم افزار-کتاب و...
مدیر سایت بازدید : 20 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (1)

معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

مدیر سایت بازدید : 23 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

انیمیشن سازی یکی از حرفه هایی است که از دیرباز مورد توجه عموم بوده، در زمان های گذشته برای ساخت یک انیمیشن فریم های حرکتی هر صحنه به صورت نقاشی بر روی کاغذ طراحی میشد و سپس با اجرای سریع و پشت سر هم فریم ها شخصیت ها به حرکت در می آمدند؛ ولی هم اینک نیز از این روش سنتی استفاده می شود و توسط نرم افزار هایی شخصیت ها طراحی و به صورت فریم به فریم حرکت داده می شوند اما مشکل اینجاست که این کار بسیار وقت گیر است و نتیجه ی حاصله نیز چندان مطلوب نخواهد بود.

نرم افزار Smith Micro Anime Studio Pro که امروز در وب سایت دانلود رایگان قصد معرفی آن را داریم یکی از بهترین نرم افزار ها در زمینه ی ساخت انیمیشن های سه بعدی و دو بعدی می باشد. نحوه ی کار این نرم افزار در اصل یک سنت شکنی است و نرم افزار به صورت هوشمند طراحی شده که این باعث می شود تا سرعت کار شما تا حدود زیادی افزایش یابد و این بدان معنی است که دیگر شما فریم به فریم کار نمی کنید بلکه شخصیتی را به طور کامل و با استخوان بندی طراحی می کنید و این نرم افزار با مهندسی استخوان که اصطلاح به کار برده شده در نرم افزار می باشد شما را قادر میسازد تا هر حرکتی برای شخصیت ساخته شده تعریف کنید و فریم های انیمیشن خود به خود توسط نرم افزار ساخته می شود. این نرم افزار بسیار هوشمند طراحی شده به نحوی که معوج شدن خطوط و اعضای بدن که در نسخه های قبلی وجود داشت دیگر وجود ندارد و شما به راحتی می توانید بهترین کیفیت را در اختیار داشته باشید.

لازم به ذکر است این نرم افزار برای گرفتن ورودی تصاویر مورد نیاز برای انیمیشن شما هیچ محدودیتی قائل نشده و شما می توانید حتی فایل های PSD را از نرم افزار فتوشاپ با تمام لایه های (Layers) موجود، وارد این نرم افزار و از آنها در طراحی خود استفاده کنید؛ لازم به ذکر این نرم افزار از تمام امکانات فتوشاپ از جمله جابه جایی و تغییرات لایه ها، افکت ها اشیاء و ... به صورت هوشمند پشتیبانی می کند از این رو کار شما بسیار آسان تر خواهد شد.

در نرم افزار Smith Micro Anime Studio قابلیت Vector Shape Selector نیز مهیاست، بدین صورت که در میان انبوهی از لایه ها دیگر نیازی نیست نگران پیدا کردن بخشی خاص باشید، بلکه به راحتی از طریق این ابزار لایه ی مورد نظر پیدا شده و برای ویرایش آماده می شود که بسیار می توانید در تسریع کار مفید باشد. این نرم افزار از بانک اطلاعاتی شکل ها (به مانند صورت، چشم، بینی، لب و ...)، صوت های مختلف و ... است که در طراحی و کامل کردن انیمیشن موثر خواهد بود. این نرم افزار از بخش استدیو صدا نیز بهره مند است و شما می توانید صوت های مختلف با فرمت های گوناگون همچون WAV، AIFF، MP3 و M4A وارد نرم افزار کنید، نرم افزار به صورت هوشمند برای شخصیت شما حرکت لب طراحی می کند که بتوان ادای سخنان را از طرف شخصیت نشان داد. شما در این نرم افزار می توانید فایل های ویدیویی QuickTime, AVI یا MPEG-4 و حتی صحنه هایی از انیمیشن های 3بعدی را وارد این نرم افزار کنید؛ لازم به ذکر است خروجی این نرم افزار نیز از فرمت های گوناگونی پشتیبانی به عمل می آورد و شما می توانید با کیفیت HD از این نرم افزار لذت ببرید. هم اینک شما عزیزان می توانید آخرین ویرایش نرم افزار Smith Micro Anime Studio Pro را به صورت کاملا رایگان از وب سایت دانلود رایگان دریافت و شروع به ساخت انیمیشن های حرفه ای کنید.

مدیر سایت بازدید : 126 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

عکس وسیله ای است برای کاربران تا بتوانند خاطرات خوب خود را ثبت و در دفتری از خاطرات خود ثبت کنند، اگر شما نیز از علاقه مندان به عکاسی باشید مطمئنا به نرم افزار AnvSoft Photo Flash Maker Professional نیاز خواهید داشت. این نرم افزار، ابزاری فوق العاده برای ایجاد آلبوم های فلش از عکس های شما می باشد که می توانید پس از طراحی آلبوم، آن را در اینترنت یا دیسک ها به راحتی یک کلیک انتشار دهید. شما قادرید عکس با تمام فرمت های رایج از جمله JPG, TIFF, BMP و PNG را وارد این نرم افزار کنید و آلبوم های متنوعی را از طریق تمپلیت های موجود بر روی این نرم افزار بسیازید و حتی می توانید بر روی آلبوم های خود موزیک نیز با فرمت های MP3, WMA, WAV قرار دهید تا باعث جذاب تر شدن آن شود.

تمپلیت های موجود روی این نرم افزار بیش از 300 نوع می باشد و تمام موضوعات مانند تولد، عروسی، ورزشی، تعطیلات و حتی کاری نیز در نظر گرفته شده است که نشان از کامل بودن این نرم افزار دارد. فایل های خروجی این نرم افزار با فرمت SWF می باشد و شما می توانید آلبوم های خود را به صورت اسلاید شو ساخته و با کد HTML در فضای مجازی مانند وبلاگ یا شبکه های اجتماعی به راحتی انتشار دهید؛ لازم به ذکر است شما قادرید آلبوم های خود را بر روی CD/DVD نیز به صورت مستقیم رایت کنید. از دیگر امکانات موجود در این نرم افزار می توان به امکان ساخت گالری های 3بعدی، امکان ساخت گالری فیلم و ... نیز اشاره نمود که از قدرتمندی و انعطاف پذیری آن نشأت می گیرد. در نرم افزار AnvSoft Photo Flash Maker به شخصی سازی آلبوم های شما نیز توجه شده و شما می توانید بر روی تک تک عکس های خود لینک یا آدرسی به صورت پاپ آپ قرار دهید تا آدرس اصلی مرجع شما پایدار باشد. هم اینک می توانید آخرین ویرایش این نرم افزار به صورت کاملا رایگان از اف دی ال دریافت و از ساخت گالری عکس خود لذت تمام را ببرید.

مدیر سایت بازدید : 13 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

کار های سه بعدی و انیمیشن سازی از کار های سخت و نیاز به آموزش و دیدن دوره می باشد که اگر بخواهید به یک طرح خوب و مورد پسند عموم برسید باید وقت و هزینه زیادی صرف کنید که این مورد برای هرکسی قابل دسترس یا به صرفه نیست. سایت دانلود رایگان برنامه ساخت متن سه بعدی را معرفی می کند تا عناوین سه بعدی خیره کننده ای را برای ویدیو های خود بسازید. آیا می خواهید دوستان و مشتریان خود را با عناوین سه بعدی عالی خود تحت تاثیر قرار دهید؟ اما مطمئنا نمی خواهید هزینه زیادی برای تولید انیمیشن های حرفه ای سه بعدی صرف کنید، اما BluffTitler راهی آسان و بدون هزینه برای اضافه نمودن متن های سه بعدی دیدنی به عکس ها و ویدیو های شما می باشد. نرم افزار های دیگر سه بعدی ساز همواره به آموزش های بسیار سخت و دادن هزینه گزافی نیاز دارند تا بتوانید به نتیجه دلخواه خود برسید اما حال باید از BluffTitler متشکر بود زیرا امکان سه بعدی سازی ساخت متن سه بعدی را به مانند یک رویا به واقعیت تبدیل کرده است.

مدیر سایت بازدید : 12 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

امروزه با توجه به ازدیاد دستگاه های DVD و افزایش این دیسک ها در میان کاربران، آن ها را وادار داشته تا فایل ها و اطلاعات خود را بر روی این نوع دیسک ها قرار دهند. نرم افزارهای مختلفی را می توان نام برد که قابلیت کپی فایل ها و فرمت های دی وی دی را داشته که در این میان نرم افزار DVD-Cloner پیشرفته ترین برنامه کاربردی است که به آسانی DVD را بر روی DVD-R/RW  کپی می کند. این نرم افزار با کاربرد ساده به شما امکان رایت DVD، فیلم و کپی های سفارشی را می دهد. شما می توانید DVD تان را در ۲-۳ دقیقه با همان کیفیت نسخه اصلی کپی کنید. DVD کپی شده می تواند در هر DVD Player اجرا شود. DVD-Cloner از معدود نرم افزارهای backup است که ریپر CSS/DVD دارد. و شما نیازی به دانلود برنامه های دیگر مانند DVD43 یا AnyDVD ندارید. موتور رایت جدید می تواند کپی ۱:۱ انجام دهد، هوشمندانه نوع دیسک را شناسایی کند و مدل های کپی را برای انتخاب شما نمایش دهد. از Blu-ray  ،HD DVDs پشتیبانی می کند و مرحله به مرحله شما را برای رایت آسان راهنمائی می کند.

 

 

 

 

امکانات نرم افزار OpenCloner DVD-Cloner :
- سرعت فوق العاده در کپی کردن DVD ها.
- رایت مستقیم DVD روی یک DVD دیگر.
- رایت دو فیلم در یک DVD با استفاده از منوی تغییر.
- تصدیق داده بعد از رایت و مطمئن شدن از کپی کامل.
- توانائی کپی همزمان صوت و تصویر.
- قابلیت شناسایی هوشمندانه نوع دیسک.
- توانایی کپی منو، زبان، صدا، ویدئو و… بدون تغییر در کیفیت.
- قابل استفاده در رایترهای DVD-R ،DVD-RW ،DVD+R ،DVD+RW.
- پشتیبانی backup از فیلم های Blu-ray.
- دارای کمک رسان برای Blu-Ray ،HD DVDf.
- قابلیت کپی پشتیبان فیلم های HD-DVD و Blu-ray در درایو هارد و تماشای آن ها در Cyberlink Powerdvd یا Windvd.
- استفاده آسان و راحت.
- توانایی سازگاری بسیار با DVD+R/RW  ،PAL ،NTSC و بیشتر DVD player ها.
- پشتیبانی از زبان های مختلف.
- قابلیت کپی گروهی.
- قابلیت کپی کردن DVD 9 روی یک DVD 5.

مدیر سایت بازدید : 13 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

دیکشنری چستا ، لغت نامه جدیدی است که کاملا به زبان فارسی می باشد.این دیکشنری دایره لغات آن به بیش از ١٠٠٠٠٠ می رسد.شما عزیزان با استفاده از این لغت نامه می توانید لغت های انگلیسی را به فارسی و بلعکس ترجمه کنید.هم چنین این نرم افزار پرتابل می باشد یعنی به وسیله آن می توانید بدون نیاز به نصب از آن استفاده کنید و آن را به راحتی انتقال دهید.سایت دانلودها ، امیدوار است شما عزیزان با استفاده از این لغت نامه فارسی لذت ببرید.

 

مدیر سایت بازدید : 11 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار فوق العاده معروف Babylon که در زمینه ترجمه کلمات و متون ید طولایی دارد را همه می شناسیم. پشتیبانی بیش از ۷۵ زبان زنده دنیا و تبدیل و ترجمه آن به زبان های دیگر باعث می شود همه نیازهای کاربران در مورد ترجمه زبان ها بر طرف شود . برای ترجمه متن های کامل و بازگشایی سایت ها ۳۱ زبان مورد پشتیبانی هستند . این نسخه که همانند نسل های قبلی بیش از ۱۷ زبان زنده دنیا را به صورت پیش فرض پشتیبانی می کند قادر است تا علاوه بر تلفظ کلمات به زبان های مختلف متون را هم ترجمه کند. ترجمه متن یکی از مواردی است که کاربران به آن توجه بسیار ویژه ای دارند، هرچند ترجمه متن با Babylon تنها با داشتن یک ارتباط اینترنتی فراهم می شود اما بازهم عملکرد نرم افزار تحسین برانگیز است.قابلیت بسیار مهم و کلیدی که در این نسخه اضافه شده است، امکان ترجمه وب سایت ها به صورت آنلاین است، بدین صورت که کاربران می توانند با استفاده از این قابلیت آدرس وب سایت مورد نظر را داده و منتظر بمانند تا با توجه به زبانی که انتخاب کرده اند ، صفحه وب سایت مورد نظر را ترجمه شده تحویل بگیرند. قابلیت جالب دیگر هم امکان تبدیل واحد های مختلف به یکدیگر هستند که می تواند استفاده زیادی برای کاربران داشته باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Babylon v10.0.1 r18 :
- قابلیت ترجمه متن با امکان پشتیبانی از ۳۱ زبان زنده دنیا
- بهره برداری و پشتیبانی از ۷۵ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین پارسی
- قابلیت تبدیل واحد های مختلف
- امکان تلفظ کلمات با قابلیت پشتیبانی از زبان های مختلف
- تغییر محیط کاربری نرم افزار و البته جذاب تر شدن آن
- امکان ترجمه سایت تنها با چند کلیک ساده (جدید)
- امکان نمایش ترجمه ها همراه با توضیحات Wikipedia
- قابلیتی به نام Globle ، موجود در محیط کار ویندوز که دسترسی به نرم افزار را سریعتر می کند
- به روز رسانی های نرم افزار
- امکان تغییر پوسته های نرم افزار
- توانایی Auto Completion
- قابلیت ترجمه متون Document ها با قابلیت پشتیبانی از فرمت های TXT ، PDF و Word
- قابلیت اضافه شدن منو برای تلفظ و ترجمه در MS Office
- پشتیبانی کامل از زبان های عربی و زبان پارسی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷
- و …

مدیر سایت بازدید : 15 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

 

مدیر سایت بازدید : 11 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

 

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد.

شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد.  قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Opera Web Browser:

- سرعت بالا در بارگذاری صفحات وب

- امنیت بالا نسبت به اینترنت اسکپلورر در وب گردی

- دارای توانایی مدیریت پسوردها

- قابلیت turbo opera برای کاربران با سرعت اینترنت پایین

- استفاده کم از منابع سیستم

- مجهز به افزونه فید خوان

- پشتیبانی از استانداردهای جدید دنیای وب مانند html5 و css3

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…

 

مدیر سایت بازدید : 11 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

نکته: گوگل کروم دارای ۳ نسخه beta و dev و stable می باشد. نسخه بتا نسخه آزمایشی بوده و نسخه dev نیز مربوط به نسخه توسعه دهندگان می باشد و ایده آل ترین انتخاب برای کاربران نیز نسخه stable یعنی نسخه نهایی و پایدار می باشد. دانلودها همیشه نسخه Stable را منتشر خواهد کرد.

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

مدیر سایت بازدید : 15 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

طراحی و برنامه نویسی تحت وب یکی از شاخه های پرکاربرد و اصلی رایانه است و عموم برنامه نویسان تحت وب از زبان HTML برای برنامه نویسی استفاده  و دوره های به خصوصی را در این زمینه طی می کنند. امروز می خواهیم نرم افزار فوق العاده ی StudioLine Web 3.70.51.0 را در این زمینه معرفی کنیم که شما را از دانستن HTML کاملا بی نیاز خواهد کرد و خواهید توانست یک صفحه ی وب حرفه ای را به مانند یک برنامه نویس طراحی و آماده کنید. در این نرم افزار تمام آبجکت های موجود در صفحه ی وب شما به صورت گرافیکی تهیه شده اند و شما فقط با تنظیم مکان و سایر مشخصات آبجکت ها صفحه ی خود را طراحی می کنید و این نرم افزار کد های مورد نیاز را ساخته و صفحه ی وب شما را تحویل می دهد. در این نرم افزار اضافه کردن شیء به صفحه مانند عکس، متن، فرم ها و ... فقط با کشیدن و رها کردن آنها در صفحه صورت می گیرد و بعد از شما می توانید تنظیمات را بر روی آن شیء تغییر دهید.

نرم افزار StudioLine Web بسیار کامل طراحی شده است و بخشی برای آپلود انتقال فایل های ایجاد شده به وب سایت در نظر گرفته است که شما را از استفاده از نرم افزار های آپلود بی نیاز می کند و از تمام پروتکل های آپلود از جمله FTP پشتیبانی می کند که از نقاط قوت این نرم افزار محسوب می شود. تم های گرافیکی و تنظیماتی که بر روی تم ها صورت میگیرد از جمله تغییر رنگ، تغییر عکس ها، تب بندی وب سایت و ... بسیار خوب طراحی شده و کاربر آماتور قادر است برای وب سایت خود بهترین تم ممکن را طراحی نماید. از بخش هایی که در این نرم افزار از محبوبیت به خصوصی برخوردار است، می توان به بخش ساخت گالری تصاویر اشاره کرد که شما می توانید در این بخش اسلاید شو های فوق العاده ای با افکت های گرافیکی جالب طراحی کنید و تنها کاری که باید انجام دهید انتخاب عکس های گالری می باشد؛ لازم به ذکر است این نرم افزار از فایل های RAW نیز پشتیبانی کاملی به عمل می آورد. شما عزیزان هم اینک می توانید آخرین ویرایش این نرم افزار را از وب سایت دانلود رایگان دریافت و از طراحی وب سایت خود لذت ببرید.

 

مدیر سایت بازدید : 22 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (1)

NOD32 محصولی از شرکت بزرگ ESET که امروز دیگر به نرم افزاری آشنا در زمینه ی امنیت رایانه تبدیل شده است و اکثر کاربران آن را می شناسند. این شرکت با ارایه ی ابزار های مختلف امنیتی هم اینک به یکی از بزرگترین شرکت های جهان تبدیل شده است؛ پر استفاده ترین نرم افزار امنیتی ارایه شده توسط این شرکت ESET NOD32 Antivirus و ESET Smart Security می باشد که امروز در وب سایت دانلود رایگان با معرفی نسل پنجم از این نرم افزار ها در خدمت شما عزیزان هستیم. این نرم افزار ها رایانه شما در حین انجام فرآیند هایی از قبیل گشت و گذار در وب یا شبکه، دانلود فایل، بازی کردن و یا انتقال اطلاعات با بالاترین سطح امنیتی مورد حفاظت قرار می دهند. در لیست نرم افزار های امنیتی از لحاظ رابط کاربری مناسب، حداکثر امنیت و امکانات NOD32 بهترین مقام را نسبت به نرم افزار های مشابه به خود اختصاص داده است و هم اینک میلیون ها کاربر در جهان دارد.

نرم افزار های این شرکت با لایه های متعدد از تشخیص و شناسایی بد افزار ها و ابر فن آوری منحصر به فرد خود امکان مقابله با تمام حملات احتمالی را برای کاربران خود به ارمغان آورده است. در ادامه ی همین مطلب به معرفی آخرین نسخه ی ESET NOD32 Antivirus که آنتی ویروس اصلی ESET می باشد و آخرین نسخه ی ESET Smart Security که تهدیدهای امنیتی اینترنت را به طور کامل خنثی می کند در خدمت شما عزیزان خواهیم بود و شما می توانید آخرین ویرایش هر یک از این نرم افزار ها را دریافت و از امنیت کامل در رایانه ی خود لذت ببرید. با نصب پک نرم افزار های امنیتی ESET شما می توانید خود را در مقابل تمام تهدیدات همچون ویروس ها، جاسوس افزارها، تروجان ها، روت کیت ها و سایر بد افزار ها ایمن کنید. هر دوی این نرم افزار ها امکان آپدیت و به روز رسانی نرم افزار و بانک اطلاعاتی نرم افزار را دارا هستند و از این رو شما در مقابل جدیدترین تهدیدات نیز ایمن خواهید بود.

مدیر سایت بازدید : 15 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (1)

Aviraبا افزایش روز افزون بد افزار ها و ویروس های رایانه، آنتی ویروس های متعددی نیز به بازار ارایه شده اند. در این بین برخی از نرم افزار ها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و تاثیر گذاری فوق العاده ای داشته اند ، یکی از این نرم افزار های قدرتمند، سری آنتی ویروس های شرکت Avira می باشند که کاربران بسیار زیادی را به سمت خود جلب کرده اند به طوری که در یک آمار رسمی میزان دانلود این نرم افزار بالاتر از نرم افزار های دیگر همچون Kaspersky و NOD32 بوده است که نشان از قدرتمندی این نرم افزار دارد.

این شرکت 3 نوع نرم افزار در پک امنیتی خود ارایه کرده است که شامل Avira Antivirus Premium که آنتی ویروس اصلی و قدرتمند این شرکت می باشد، Avira Internet Security که ابزار امنیت در اینترنت این شرکت نیز همراه آن می باشد و آخرین نرم افزار آن Avira Free Antivirus است که نسخه ی رایگان آنتی ویروس اصلی این شرکت است و به صورت رایگان ارایه شده است. امروز در وب سایت دانلود رایگان نسخه ی 2013 این پک نرم افزاری را برای دانلود شما عزیزان به صورت کاملا رایگان با Key های معتبر آماده کرده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد. با نصب این پک نرم افزاری خود را به طور کامل در مقابل ویروس ها، کرم ها، تروجان ها، روت کیت ها، هکر ها، ابزار های جاسوسی و ... ایمن خواهید کرد و امکان نفوذ در رایانه ی شما تقریبا غیر ممکن خواهد شد. تمام نرم افزار های پک قدرتمند Avira از رابط کاربری آسان و محیطی جذاب بهره مند هستند و با سرعت اجرای بالا در سری بهترین آنتی ویروس های جهان گرفته اند.

مدیر سایت بازدید : 14 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

AVG LOGO لوگو آنتی ویروس ای وی جیشبکه جهانی وب همه روزه در حال گسترش می باشد و در طرف دیگر ویروس ها، تروجان ها، هکر ها و ... نیز در حال افزایش و پیوستن به این حلقه ی جهانی هستند و کاربران باید با امنیت در رایانه آشنایی کاملی داشته باشند تا بتوانند خود را در مقابل این تهدیدات ایمن سازند. عموم کاربران از آنتی ویروس برای ایجاد امنیت در رایانه ی خود بهره می برند که برخی با وجود این نیز دچار مشکل و آلودگی رایانه می شوند و مشکل اینجاست که آنتی ویروس ها به تنهایی قادر به دفع تمام تهدیدات نیستند و برخی خطرات از طرف اینترنت که امروز همه ی کاربران با آن در ارتباطند آنها را تهدید می کند.

راه حل این مشکل نیز استفاده از Internet Security می باشد که امنیت شما را در این زمینه تضمین می کنند. شرکت های مختلفی، نرم افزار های امنیتی مختلفی را منتشر ساخته اند که شرکت Grisof نیز یکی از این شرکت هاست و پک نرم افزاری قدرتمند AVG را ساخته و منتشر کرده است. در پک نرم افزار های AVG سه نرم افزار با نام های AVG Anti-Virus ، AVG Internet Security و AVG Internet Security Business وجود دارد. همانطور که نام این سه نرم افزار بر می آید، نرم افزار AVG Anti-Virus آنتی ویروس اصلی این پک می باشد و قادر به مقابله با انواع ویروس ها و سایر بد افزار ها است، نرم افزار AVG Internet Security نیز ابزار اصلی این پک برای امنیت در اینترنت، جلوگیری از نفوذ هکر ها، ورود تروجان ها و سایر تهدیدات آنلاین می باشد، نرم افزار AVG Internet Security Business نیز نسخه ی کاری AVG Internet Security می باشد که در برخی امکانات با هم متفاوت هستند.

در ادامه ی همین مطلب به تفسیر به شرح امکانات و قابلیت های هر یک از این نرم افزار ها خواهیم پرداخت. نرم افزار AVG در سال 1991 پا به عرصه ی نرم افزار های امنیتی گذاشته و با داشتن بیش از 20 سال سابقه کار و بهره مندی از نو آوری در طراحی خود امروز به یکی از بهترین نرم افزار های امنیتی تبدیل شده و در چند سال گذشته رشد قابل توجهی را تجربه کرده است که امروز ویرایش سال AVG 2013 آن را برای شما کاربران عزیز وب سایت دانلود رایگان مهیا ساخته ایم.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 76
  • بازدید سال : 174
  • بازدید کلی : 2,429